Uudised (4)Uudiste arhiiv
 07/04/15 LOOS! 
 17/03/15 AUHINNAMÄNG! 

INFO


KASUTUSTINGIMUSED

 

Nööbijutud Kangad on kangaid ja õmblustarvikuid (edaspidi Tooted) müüv e-pood, mida haldab Väljaotsa Tuuleveski OÜ registrikoodiga 12674117.

 

1. Üldtingimused

1.1. Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid reguleerivad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused;

1.2. Nööbijutud Kangad ( edaspidi Teenuse osutaja) jätab omale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.noobijutud.ee ja Teenuse osutajal ei ole kohustust teavitada klienti (edaspidi Klient) muudatustest kirjalikult e-posti teel.


2. Lepingu sõlmimine

2.1 Teenuse osutaja müüb ja e-poe Klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid;

2.2. Teenuse osutaja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Väljaotsa Tuuleveski OÜ arvelduskontole.


3. Hind

3.1. E-poes müüdavate Toodete hinnad on märgitud tootelehtedel ja sisaldavad kehtivat käibemaksu. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind;

3.2. Ostudele, mille kogusumma jääb alla 70 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt kliendi valitud tarneviisile. ( Itella Smartpost 2,99 eurot; Omniva pakiautomaat 2,79 eurot; Omniva postkontor 3,39 eurot );

3.3. Teenuse osutaja jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.noobijutud.ee.

3.4. Kui Teenuse osutaja on e-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.


4. Toodete saadavus ja kirjeldused

4.1. Teenuse osutaja teeb kõik võimaliku, et e-poes nähtavad Tooted on tegelikult laos olemas. Kui klient on tellinud Toote, mis on laost otsa saanud, võetakse Kliendiga esimesel võimalusel ühendust ja pakutakse võimalust tellimus tühistada või asendada Toode samas väärtuses teise e-poes oleva Toote vastu;

4.2. Teenuse osutaja teeb kõik võimaliku, et tootefotod vastaksid tegelikkusele , kuid need võivad mõnikord erineda Toodete tegelikust väljanägemisest;

4.3. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu. Teenuse osutaja teeb kõik võimaliku, et Toodete kirjeldused oleksid ammendavad.


5. Kasutajaks registreerimine

5.1. Toodete ostmiseks kasutajaks registreerima ei pea. Kasutajakonto loomine annab kliendile mitmeid lisavõimalusi: mugav ja kiire tellimuse esitamine (infoväljad on eelnevalt täidetud), tellimuse ajaloo jälgimine jne.

5.2. Kasutajakonto saab luua, kui ostu kinnitamisel märgib Klient kasti "registreeri kasutajaks" linnukesega. Ilma ostu sooritamiseta saab Klient kasutajaks registreerida vajutades paremal üleval lingil "Registreeru püsikliendiks". Avanenud lehel täita kõik tärniga märgistatud väljad.

5.3. Kliendil on alati võimalus oma kontost loobuda andes sellest teada Teenuse osutajale e-posti teel.


6. Ostu sooritamine

6.1. Leia endale poest sobiv Toode;

6.2. Vali soovitud kogus ning vajuta Toote juures olevale ostukorvi märgile. Ostukorvis olevaid Tooteid näed leheküljel paremal üleval;

6.3. Kui oled kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud, avaneb Sulle Ostukorvi vaade. Vali Ostukorvi allosast endale meelepärane transpordiviis: „Itella Smartposti pakiautomaat“, „Omniva pakiautomaat“; "Omniva postkontor"; " Muu kokkulepe e-poega". "Muu kokkulepe e-poega" valimine eeldab, et Kliendil on enne tellimuse kinnitamist muu transpordiviis Teenuse osutajaga kokku lepitud.

6.4. Vajutades “Kinnita tellimus“avatakse Sulle tellimuse kinnitamise lehekülg. Palun täida kõik nõutud väljad, mis on tähistatud tärniga * ja vajuta nuppu „Saada“;

6.5. Pärast tellimuse esitamist saadame Sinu e-posti aadressile ettemaksuarve tellimuse sisu ja maksmiseks vajalike rekvisiitidega.

 

7. Tasumine

7.1. Kui Klient on tellimuse kinnitanud, saadab Teenuse osutaja Kliendi e-posti aadressile arve, mille maksetähtaeg on 7 kalendripäeva. Tellimus tühistatakse, kui makse ei ole laekunud 8 kalendripäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest. Arve palume tasuda pangaülekandega Väljaotsa Tuuleveski OÜ (reg kood 12674117) arveldusarve numbrile. Makset sooritades selgitusse märkida arve number!

7.2. Arve väljastatakse süsteemi poolt automaatselt pärast tellimuse kinnitamist. Kui Klient ei ole arvet saanud ühe tunni jooksul tuleks sellest teavitada Teenuse osutajat. Võimalik, et sisestatud e-posti aadress ei ole korrektne, postkasti maht on ületatud või on e-kiri sattunud prügikasti.

7.3. Kui Klient ei ole arvet tähtajaks tasunud, loeb Teenuse osutaja seda sooviks ostust loobuda ja tellimuse tühistatakse. Enne tellimuse tühistamist saadab Teenuse osutaja Kliendi  e-posti aadressile meeldetuletuskirja.

 

8. Kohaletoimetamine

8.1. Ostes Nööbijutud Kangad e-poest on Kliendil võimalik valida kolme erineva Toote kohaletoimetamise viisi vahel:

8.2. Itella SmartPOST pakiautomaat (2,99€, ostudele alates 70€ tasuta). Tellitud Tooted jõuavad kliendi valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse tasumisest. Kui tellitud kaup on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, tuleb kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi;

8.3. Omniva pakiautomaat (2,79€, ostudele alates 70€ tasuta). Tellitud tooted jõuavad Kliendi valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse eest tasumisest. Kui tellitud kaup on jõudnud soovitud asukohta, tuleb kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi.

8.4. Omniva postkontor ( 3,39€, ostudele alates 70€ tasuta ). Tellimuse saab Klient valitud postkontorist kätte keskmiselt 3 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Kui kaup on jõudnud postkontorisse, saadetakse Kliendile kirjalike teade infoga, kuidas pakk kätte saada.


8.5. Kui Klient ei leia pakutud transpordivõimaluste hulgast sobivat võib klient muu lahenduse leidmiseks võtta ühendust Teenuse osutajaga. 

8.6. Teenuse osutaja kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui klient ei ole tulnud Tootele järele 7 päeva jooksul, Toode on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, Omniva pakiautomaati, postkontorisse.


9. Tagastamine ja ümbervahetamine

9.1. Nööbijutud Kangad e-poest ostetud Tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates Toote Itella SmartPOST või Omniva pakiautomaati või Omniva postkontorisse saabumise teate kättesaamisest;

9.2. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve;

9.3. Tagastatav toode peab olema kasutamata ja kahjustamata, originaalpakendis!

9.4. Toote tagastamise soovist teatada e-kirjaga aadressile info@noobijutud.ee .

9.5. Toote tagastamisel või ümbervahetamisel käesoleva lepingu tingimuste raames tasub Toote tagastamiskulud Klient, välja arvatud juhul, kui Toode on defektne või Kliendile on ekslikult saadetud vale Toode

9.6. Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul toote tagastamisest.

9.7. Raha kantakse tagasi samale arvelduskontole kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

9.8. Juhul, kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta e-poe Kasutamistingimustele punktides 9.1. - 9.4. toodud tingimustele, siis raha Kliendile ei tagastata ning tagastatud toode jääb E-poe omaniku juurde hoiule.


10.Vastutus ja vääramatu jõud

10.1. Teenuse osutaja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.2. Teenuse osutaja ei vastuta kauba rikkumise eest kliendi süül, kauba mittesihtotstarbelise kasutamise tulemusel tekkinud kahjude eest ja kauba jooksva kulumise eest tavakasutamise korral.

10.3. Teenuse osutaja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

10.4. Teenuse osutaja vastutus kauba tarne eest lõpeb kauba üleandmise hetkest Kliendile või transpordi ettevõttele.


11. Isikuandmete töötlemine

11.1. Nööbijutud Kangad e-poe kasutamisega annab klient selge ja teadliku nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;

11.2. Teenuse osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Toodete pakkumiseks. Klient annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud linnukese vastavas aknas vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel;

11.3. Nööbijutud Kangad kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus;

11.4. Isikuandmeid töötleb Väljaotsa Tuuleveski OÜ (registrikood 12674117) .


12.Muud tingimused

12.1. Kliendi ja Teenuse osutaja vahel seoses e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Vaidluste ning käesolevas Kasutuslepingus mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.